3 Μαρτίου 2013

αξιολόγηση από τους μαθητές

Η παρακάτω αξιολόγηση για το project έγινε από τους μαθητές, στην αρχή κάθε διδακτικής ώρας και αφορούσε τις δραστηριότητες του περασμένου μαθήματος συμπληρώνοντας την φόρμα αξιολόγησης που παρατίθεται στο τέλος.

  • ομάδα Old Holbourn (μεικτή)

Τα παιδιά μονίμως επαναλάμβαναν πως δεν τους άρεσε γενικώς το μάθημα και πως τους άρεσε το παιχνίδι ωστόσο δεν συμμετείχαν πέραν ελαχίστων εξαιρέσεων στα παιχνίδια που παίζαμε.
Γενικώς παρουσίαζαν μια αρνητική στάση στο να κάνουν οτιδήποτε, συχνά απαντούσαν στις ερωτήσεις οτι ''δεν ξέρουν'', δεν τους άρεσε το project αλλά δεν είχαν κάτι άλλο άξιο αναφοράς να αντιπροτείνουν.
Μόνο η κοπέλα της ομάδας είχε θετικά σχόλια, της άρεσε που παίζαμε στην τάξη παιχνίδια και δήλωνε ευχαριστημένη για την επιλογή του συγκεκριμένος θέματος.
Ας σημειωθεί ότι  τα μέλη της συγκεκριμένης ομάδας παρουσίαζαν μεγάλη δυσκολία στο να διατυπώσουν τις σκέψεις τους στο χαρτί στην ελληνική γλώσσα  (η οποία δεν η μητρική τους).

  • τα κορίτσια από τις ομάδες Στρουμφάκια (μόνο κορίτσια) και  Ομάδα του Πιου (μεικτή)

Στα παιδιά άρεσαν γενικώς τα παιχνίδια που παίζαμε και θα ήθελαν να παίζουμε περισσότερα (από ένα σημείο και μετά όμως βαρέθηκαν ακόμα και την Παντομίμα) .

Γενικώς, ένιωθαν όμορφα (ωραία, καλά, από καλά εως πολύ καλά, ξεγνοιασιά, χαρά).
Θα ήθελαν να υπήρχε περισσότερη συνεργασία, καθολική συμμετοχή και να γίνεται λιγότερη φασαρία κατά την διάρκεια των παιχνιδιών.
Τους άρεσε όταν έμαθαν τι πιστεύουν οι άλλοι γι' αυτά (ανώνυμα μέσω ενός παιχνιδιού γνωριμίας), αισθάνθηκαν πως έκαναν κάτι διαφορετικό / ξεχωριστό στο σχολείο  και ξεχάστηκαν από τα μαθήματα.
Τους άρεσε όταν χωρίστηκαν σε ομάδες και βρέθηκαν με τα άτομα που είχαν επιλέξει.
Τους άρεσε που πήγαμε και μοιράσαμε τα ερωτηματολόγια στα σχολεία και έδιναν οδηγίες για να τα συμπληρώσουν τα μικρότερα παιδιά.
Χαρακτηριστικά μια μαθήτρια είπε ''όταν μπαίνω στο μάθημα περνάω υπέροχα'' .

Βαριόντουσαν όταν έπρεπε να κάνουμε την επεξεργασία των ερωτηματολογίων και όταν γράφαμε τις εντυπώσεις (την αξιολόγηση) του προηγούμενου μαθήματος στην αρχή κάθε νέου μαθήματος.
Σε μερικά παιδιά δεν τους άρεσε όταν βγήκαμε να παίξουμε παιχνίδια στην αυλή επειδή θεώρησαν ότι ''έγιναν ρεζίλι'' παίζοντας ενωπίον άλλων παιδιών .



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου